duminică, august 02, 2009

Aproximativ 600 de KM in 14 ore

Cam asa s-ar traduce tentativa reusita de a acoperi intr-o zi cateva din cele mai frumoase zone de sightseeing din tarisoara noastra: Bucuresti - Curtea de Arges - Barajul Vidraru - Balea Lac - Sibiu - Valea Oltului - Bucuresti.
Intrucat mi-a fost dat sa vad pentru prima data aceste meleaguri despre care doar citisem in generala sau liceu, e de la sine inteles ca am fost placut impresionat sa le vad cu ochii mei:

Manastirea Argesului - "Mesterul Manole" rings a bell?


Barajul Vidraru - sau o noua confirmare a fobiei mele fata de inaltimi:

Am zis ca nu pot suferi inaltimile?... :S
Transfagarasan - Take 1:

si tot urci...


pana dai de rezidentii permanenti:


si te lasa magarusul de izbeliste...


cand mai ai doar putin pana la destinatie - Lacul Balea :


Dupa coborarea pana in Sibiu si un scurt tur de oras care a inclus si un capucino vienez la Einstein (Piata Mica), a urmat Valea Oltului - fiind insa tarziu in noapte - cam greu sa faci poze cand alergi masinuta in speranta ca nu o sa te fure somnul pana ajungi acasa. Mi-a placut ...

Niciun comentariu: