luni, august 31, 2009

Am PUP(at) un caine cascador

Mai stii cum atunci cand erai mic raspundeai inflacarat la intrebarea "Ce vrei sa te faci cand ai sa fii mare? " Mai stii si ce raspundeai? Pun pariu ca intre Astronaut si Doctor nu era niciodata o linie clara de demarcare si ca nu iti amintesti de prea multe cunostinte care sa fi sustinut sus si tare ca ar vrea sa fie Hingheri. Si in fond...why would you...la varsta aceea tot ce ne inconjoara ne e prieten si nu merita nici cel mai mic gand rautacios.
Ei bine nici eu nu imi doream aceasta meserie sau experienta in CV, dar aseara am aflat ca as avea ceva skilluri numai bune pentru a solicita recompense puse pe capul latratorilor.
Kum fu: Dupa mai bine de 6 ore pe sosele patriei unde mi-a fost dat sa intalnesc peisajele la care visam inca de cand satateam frumos mai-mai in pat cu piciorul in reconstructie, am ajuns si in mirifica zona Pipera (adica mai aveam 10 minute pana acasa) cand un vajnic luptator de guerilla urbana, pe numele lui Patrocle a tasnit in fata masinii...Bafta(?) lui a fost sa evite masina care era sa il ia din sensul opus si fix cand a zis hop...a sarit parleazul fix in numarul meu de inmatriculare, care frana de zor dar insuficient.
A urmat o scena desprinsa parca din Crouching Mut, Hidden Dog - desi nici macar aia din Hong Kong nu aveau asa efecte speciale. Misteriosul cascador a lansat un schelalalit cu efect de "time freeze", absolut necesar pentru a admira la maxim un "dublu axel cu triplu tulup" urmat de un "tsukahara". Toata treaba s-a inchiat apoteotic cu o fuga in boscheti la ceilalti 2 tovarasi ai lui care asemeni participantilor la trafic priveau inmarmuriti:



Dupa ce s-au felicitat pentru succesul rasunator pe care l-au avut in a face parul maciuca tuturor celor care au franat cat i-a tinut A-BE-ESUL, cei 3 comunitari s-au indreptat spre un petec de iarba de unde au continuat sa priveasca traficul.
Nu are rost sa mai zic ca am fost mut pe mai toata durata serii, vadit afectat de faptul ca tocmai avusesem primul meu incident pe 4 roti frumoase...
Mi-a trecut azi. cand sub protectia anonimatului, martori oculari afirma ca l-ar fi vazut pe eroul povestiri alergand si latrand de mama focului la cateva masini...din obisnuinta sau din ranchiuna ?

Un comentariu:

Unknown spunea...

Tot scrisesi de catei si ce drepturi au. :* :*