marți, august 04, 2009

Jurnal de Olanda

Fara program sau agenda definita am incheiat aproape 2 zile din scurtul periplu olandez.
Sunt relaxat in masura in care ti-o permite un orar cu doar o singura intrare fixa: "Servim cina la ora 6...". Am pedalat de ma doare fundul, am facut poze din mersul biciletei, am baut bere si am glumit cu localnici sugubeti de varsta a treia. Am mancat Krentebolen (chifle cu stafide) cu unt si capsuni la micul dejun si le-am udat din belsug cu minunatul gust al unei Dowe Egberts la filtru. Am stat nitel si la soare (desi arat deja ca un taciune) si apoi am mai pedalat nitel. Am cautat machete de VW cat mai deosebite...but no joy...si apoi m-am urcat inapoi pe bicicleta...
Acum astept ca in fiecare seara sa vad cum soarele istovit de calatoria sa zilnica (aici mai lunga decat la noi - ca deh, latitudinea) va saruta de noapte buna pajistea din fata casei noastre pe care calca nonsalant cativa caiuti Frieslandezi... heel mooie

Niciun comentariu: