duminică, august 02, 2009

Olandezi, paduri si role

Urasc sa imi fac bagajele si totusi asta ma asteapta in urmatoarele ore. Maine incepe ultima saptamana din concediul meu dedicat exclusiv familiei si rasaritul zilei de luni ma va gasi trandavind printre asternuturi olandeze.
Nu imi doresc decat ca acolo sa ma astepte o bicicleta si o agenda deschisa - sa nu am programul deja stabilit precum o vacanta la pachet cumparata de la vreo firma dubioasa de turism.
Imi e dor sa pedalez prin padurile din Oranjewoud si sa franez brusc pentru a lasa un iepure sau o caprioara sa imi taie calea. Sau sa ma iau la intrecere cu nenea care se dau cu role de viteza si oricat de tare as da eu la pedale, ma depasesc cu gratia unor magicieni care parca au inghetat timpul in jurul lor si acum se plimba nestingheriti.
La drept vorbind cred ca imi e pur si simplu dor sa fac sport asa cum eram obisnuit pana cand piciorul meu stang s-a gandit ca e vremea sa ia o pauza...
Tocmai de asta si pentru ca acum am voie, decid solemn acum ca - la intoarcere imi voi reconditiona rolele - vara e inca in putere - ar fi pacat sa ratez ocazia.
Abia astept sa ma intorc - chiar daca asta echivaleaza cu terminarea concediului...

Niciun comentariu: